.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سفر هاشمی به گیلان چه گذشت؟
هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد. در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به ...

هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد.
به گزارش شمال نیوز، در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به دولت احمدی نژاد و عملکرد آن وارد کردند.

رئیس سازمان مجاهدین انقلاب استان گیلان طی سخنانی با انتقاد شدید از دولت احمدی نژاد گفت:« دولت نهم پردرآمدترین دولتی است که در چند صد سال اخیر به قدرت رسیده است. امروز علیرغم وجود 55 تا 60 میلیارد دلار درآمد نفتی که باید صرف زیرساخت های کشور شود ، دولت به سمت واردات کالاهای مصرفی رفته است.

مسئول حزب اعتماد ملی شاخه گیلان هم در این دیدار ، با انتقاد از تخریب چهره های سیاسی گفت:« این هجمه ها در داخل کشور هر روز بیشتر می شود و چهره های شاخص انقلاب را تخریب می کنند.

رئیس انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها ی گیلان هم با انتقاد از برخی انتصابات دولت نهم گفت:« وجود مدیران کم تجربه و فاقد صلاحیت ، ارزش و جایگاه دانشگاه ها را مخدوش می کند.»

هاشمی رفسنجانی پی از  این اظهارات گفت: « من نگرانی شما را درک می کنم و تا حدود زیادی در آن سهیم هستم . البته ملاحظاتی هم وجود دارد. ما هم اکنون با چالش های جهانی مواجهیم و دشمنان جدی داریم. باید صبر کرد و مایوس نشد. تلاش سیاسی و اجتماعی خود را انجام دهید خداوند هم کمک می کند.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رسول-خ 20 تير 1386
هر چند که نظر منو نمی زارید. قصد من هم حمایت از هیچ فرد خاصی نیست. ولی نفرت دارم از آدمهایی که چاپلوس هستند. حالا بذارید فردا احمدی نژاد بره گیلان. همنها میان بر علیه آقای هاشمی شعار می دن!!!!!خواهشن نظرات رو سانسور نکنید.
نا شناس 21 تير 1386
اولا" در دولت آقای خاتمی هم جز چند ماه اول ، قیمت نفت بالا بود .البته در ان دولت کارهای زیربنایی مهمی مثل کمک به نشریات زنجیره ای و ... انجام شد
هر چند آقای هاشمی بنظر میرسد جزء چهره های فرا جناحی باشد، اما اینکه ایشان در سفر کوتاه به گیلان یکی از ملاقاتهایشان را ملاقات با جناح دوم خرداد و بخصوص گروههای تند رویی مثل سازمان مجاهدین قرار میدهد، مسئله بقول علما محل تامل است. گروهایی دوم خردادی حداقل نباید یادشان برود که در زمان انتخابات مجلس ششم ، چه بر سر آقای هاشمی آوردند تا حدی که ایشان مجبور به استعفا از نمایندگی آن مجلس شدند
نا شناس 22 تير 1386
از اینکه نظرم را بر خلاف مصالح کشور ،تشخیص داده ،درج نکردید، متشکرم!!!

مهدی غفاری راد 23 تير 1386
به نظر من اصلا هم چاپلوسی نیست چرا که گیلانی ها بعد از کرمانی ها بیشترین رای را به هاشمی دادند و این حق را دارند که در مورد کارهای غیر کارشناسانه احمدی نژاد نگران باشند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.